Wrzesień 2015 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Należy pobrać wniosek o przyznanie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego (zał. Nr 1 Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz.U. z 2011 r poz. 1770) oraz inne wymagane ustawą załączniki, które uzależnione są od sytuacji poszczególnych rodzin ubiegających się o ww świadczenia.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi ul. 17 Lipca 12 (były sklep sportowy)
Dział Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych.
Wnioski wydawane są:
-poniedziałek od godz.730 do 1700,
-od wtorku do czwartku od 730 do 1530,
-piątek od godz.730 do 1400.
Wnioski przyjmowane są:
-poniedziałek od godz.800 do1200 oraz od godz. 1500 do 1630.
-od wtorku do piątku od 800 do 1200.
Wypełnione wnioski wraz z załącznikami można składać
Osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ulicy 17 Lipca 12, (były sklep sportowy).
Wnioski można również składać w wersji elektronicznej pod warunkiem posiadania podpisu kwalifikowanego lub zaufanego profilu na elektronicznej platformie ePUAP, za pośrednictwem ministerialnej platformy elektronicznej "Empatia" oraz przez rachunek bankowy z dostępem do bankowości elektronicznej największych banków należących do Związku Banków Polskich (www.zbp.pl).
Po godz 12:00 wnioski są przyjmowane w Sekretariacie Ośrodka.
Informacje telefoniczne w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego 32 265-31-85 w godz. w poniedziałek 730 do 1700, wtorek - czwartek od 730 do 1530, piątek 730 do 1400. Informacje telefoniczne udzielane są w oparciu o art.23 ust.1pkt.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowy.
Redakcja strony: Jak załatwić sprawę Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl