Wrzesień 2015 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Należy pobrać niezbędne druki, dostępne w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Czeladzi przy ul. 17 Lipca 27 lub tutaj.
Z wnioskiem o przyznanie dodatku mieszkaniowego trzeba udać się do administratora domu w celu potwierdzenia takich danych jak: adres zamieszkania, nazwa i siedziba zarządcy domu, tytuł prawny do zajmowanego lokalu, powierzchnia użytkowa lokalu (w tym łączna powierzchnia pokoi i kuchni), sposób ogrzewania lokalu i wody, kwotę wydatków na mieszkanie za ostatni miesiąc.
Osoba ubiegająca się o pomoc wypełnia deklarację o wysokości dochodów wszystkich członków gospodarstwa domowego wnioskodawcy (za ostatnie 3 miesiące poprzedzające miesiąc w którym składany jest wniosek).
Poprawnie wypełniony wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami należy złożyć w MOPS Czeladź, (pokój nr 10), do 20-go dnia każdego miesiąca.
Godziny przyjęć wniosków:
poniedziałek: 8.00 – 15.00
wtorek - środa: 8.00 - 14:00
czwartek: nieczynne
piątek: 8.00 – 13.00
Redakcja strony: Jak ubiegać się o dodatek? Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl